søndag 12. september 2010

Høstlue...

...til lillesøster.



Den er sydd av gammelrosa babycord med litt strech. Tror jeg har kjøpt det på Stoff og Stil en gang i tiden. Jeg har foret den med en brun ulltrøye som ikke var så pen lenger. Vintage blondekant rundt ansiktet og knytebånd fra Panduro :)
Mønsteret har jeg laget selv.
Nå gjenstår det bare å se om den passer..

Jeg fikk endelig prøvd Den Gode Feen sin oppskrift på Kanzashi blomst også. Det var gøy! Jeg hadde tenkt å pynte luen med den, men stoffet var litt for tykt, så den ble litt voldsom for en liten barnelue. -Men den skal nok få plass på noe annet!

Nå: Sove litt...
God natt!

3 kommentarer:

  1. Nydelig, du er jammen i farta.Jeg har ikke fått gjort noe i helgen, men morgendagen kan jeg jo håpe på.

    SvarSlett
  2. Så flott da!!
    Ser jo heilt eventyraktig ut!
    *smelt*

    Synd at du ikkje får mulighet te å værr med på bloggtreff da! Plutselig ein aen gong satse me på :o)

    Kor e det du bur da?

    SvarSlett
  3. å utrolig søt barnelue! Skulle ønske jeg hadde mønster på den. Og den blomsten såg jo så perfekt ut at en skulle ikke tro du gjorde annet enn å lage slike...
    Ha en fin dag

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)