lørdag 29. mai 2010

Kaffekannelampe-prosjektet!

I dag fant mammaen min en kjempefin kaffekanne på loppis! Da er jeg et skritt nærmere lampeprosjektet mitt :-) Hurra! -Men kjenner jeg meg selv rett, kan det ta litt tid før den henger over kjøkkenbordet.. Jeg må finne noen som kan hjelpe meg litt, tror jeg, for den er ganske tykk. Tror ikke jeg skal sette igang å borre i den uten veiledning. Aller helst bør noen andre gjøre det tror jeg. Her er den:


Det ble ingen loppistur på meg i dag. Her hadde barna og jeg nok å gjøre med forberedelsene til bursdagsfesten i morgen❀ Jeg tror at jeg, for første gang, er i rute, og slipper å stresse i morgen. Deilig!
Det blir en fargerik fest, og i dag klarte jeg ikke motstå de små plastkoppene fra Rice, som jeg har ønsket meg så lenge.


Nå skal jeg krype til køys, sammen med de to nydelige sovebarna mine!
God natt, og sov godt!

3 kommentarer:

  1. Så fin kaffekjele!Skal du lage lampe av den?Så kuult, gleder meg til å se resultatet!Det kan sikkert by på noen utfordringer, men det må jo bare bli bra:)Håper dere hadde en fin bursdagsfeiring i dag da!

    SvarSlett
  2. Ja, planen er å lage en lampe av den! Og nå har jeg funnet noen som kanskje kan hjelpe meg :)

    SvarSlett
  3. så spent jeg er! gleder meg til å se ferdig lampe! Et prosjekt heeeelt etter min stil.artig redesign. og Lampe til og med!! gleder meg! lykkt til:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)